بهروان سرپرست سازمان ليگ برتر شد

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اولین جلسه هیئت رئیسه با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید هادی آیت الهی، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، اعضای مجمع، اعضای هیئت رئیسه قبلی فدراسیون و کلیه رسانه‌ها به دلیل برگزاری بسیار مطلوب مجمع فدراسیون و تبریک به اعضای جدید هیئت رئیسه گفت: ما امانتدار رای اعضای مجمع هستیم  و باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت فدراسیون که در دستور کار هیئت رئیسه، کمیته‌ها قرار گرفته را به صورت جدی مورد بررسی قرار داده تا از این طرق بستر سازی برای توسعه پایدار فوتبال کشور را فراهم کنیم.

وی گفت: باید درخصوص تامین منابع مالی و منابع انسانی فدراسیون، برنامه‌های بسیار مدونی را تدوین و به اجرا درآوریم. مسابقات داخلی کشور در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده بانوان و آقایان را به صورتی مطلوب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی سازماندهی کنیم. از سوی دیگر توجه ویژه به تیم‌های ملی و رویدادهای مهم پیش رو از اهمیت بسیار برخوردار است.همچنین سازماندهی باشگاه‌های کشور به نحو مطلوب و مطابق استانداردهای تعریف شده را مد نظر قرار دهیم.

در ادامه نشست اعضای جدید هیئت رئیسه مطالبی را در خصوص پیشنهادات اجرایی و سیاست گذاری در بخش‌های مختلف اعلام کردند و مقرر شد در جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند. ضمنا همگی اعضای هیئت رئیسه تاکید داشتند، ضمن قدردان بودن از زحمات یکایک اعضای مجمع نسبت به انسجام هر چه بیشتر هیئت‌ها و باشگاه‌های کشور، اقدامات لازم به عمل آید.

در پایان نشست، غلامرضا بهروان با حفظ سمت به عنوان  سرپرست سازمان لیگ برتر انتخاب شد. پیش از این عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب